25. maaliskuuta 2024

My time at Sandrock: Työuupumus

Voiko töitä olla liikaa?

Minusta tuntuu että voimani ovat lopussa, ja lähestyn burnoutia.

Olen kokenut tämän ennenkin. Portiassa. Olin silloin niin stressaantunut, ja tein liikaa töitä.

Tällä kertaa lupasin itselleni ottaa rauhallisesti. Että ottaisin aikani, enkä kiirehtisi kaikkea.

 


 

Se onnistui, tiettyyn pisteeseen asti.

Toisin kuin Portiassa, Sandrockin toimeksiantoja voi tehdä myös viikonloppuisin. Koska Yan löysi kiertotavan noihin ärsyttäviin työlakeihin... Ja voit ottaa useita commissioneita samanaikaisesti. Joten lepohetkiä ei ole.



Yhtäkkiä huomasin unelmoivani varhaiseläkkeestä.

Jotta voisin tehdä sen, työpajani pitäisi saavuttaa 5 tähteä. Mutta sitten sain selville, kuinka monta pistettä 5 tähden työpaja vaatii: 25 000. Ja kauhukseni tajusin, että kaikesta kovasta työstäni huolimatta en ollut edes puolivälissä. Teki mieli luovuttaa. (juonipaljastus: sain lopulta 5 tähteä vain 19 000 pisteellä)




Joten ehkä on ragequitin aika? Oikeasti, millainen nero keksii ragequit-nimisen aseen, joka on vieläpä tehty näppäimistöstä?

 



Päätin tehdä pienen kevätsiivouksen. Kaikki vanhat ja vanhentuneet vaatteet saivat mennä. Melkein satutin selkääni kantaessani niitä räsykasoja kauppaan. Ja sainko niistä edes hyvän hinnan? Enpä usko. Mutta ainoa vaate, jota koskaan aion käyttää, on tämä. Se on kaunein mekko, jonka olen pelistä löytänyt. Mitä siitä jos se on olevinaan hääpuku? Käy se arkikäyttöönkin!

 



Minulla oli myös laatikoita täynnä lukemattomia kirjoja. Suurin osa niistä on yllättävän lyhyitä, mutta en silti ehdi lukea niitä. Joten miksi minun pitäisi säilyttää niitä? Löysin pari hyödyllistä kirjaa. Yhden niistä (Xiaohongshu) annoin Pablolle lahjaksi, ja hän piti siitä kovasti. Ilmeisesti Sandrockin asukkaista vain hänellä ja minulla on makua.




Ja toisen kirjan (Around the World in However Many Days) lahjoitin Mortille, joka sattuu olemaan salainen rakkauteni. Hups, paljastinko juuri liikaa? Sydämeeni sattuu tietää, että tämä rakkaus on ikuisesti yksipuolista.

 



Ja sitten minun vain oli pakko leikkiä tulella. Ovatko pelin poikamiehet todella täysin sokeita? Olen kuullut, että he ovat mustasukkaisia, jos he saavat sinut kiinni treffeiltä jonkun toisen miehen kanssa. Mutta siinä se? Entä jos suutelen rakastajaani, kun toinen rakastajani katsoo?

Minun piti testata sitä Unsuurin ja Ernestin kanssa. Minulla on rakkaussuhde molempien kanssa.




 

Ei mitään reaktiota. Ei vihaa. Ei suhdepisteiden menetystä. Suhteet jatkuvat normaalisti. Kukaan ei ole jättänyt minua. He ovat todellakin niin tietämättömiä. Raukkaparat.

 


 

Kyllä, olen kyläpyörä. Qi, Unsuur ja Ernest tähän mennessä. Työskentelen Fangin parissa ja suunnittelen Logania (hän ei ole vielä saapunut).

Mutta kenen poikamiehen kanssa menen naimisiin? Se nähtäneen tulevissa My time at Sandrock-postauksissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti